החלפת מנעול לדלת אלומיניום

אביתר מומחה לכל סוגי עבודות של החלפת מנעול לדלת אלומיניום יחס אישי לכל לקוח כמובן לקבלת הצעת מחיר מהירה תוכלו להתקשר או לשלוח תמונה של סוגי התקלה של דלת אלומינים אשמח לתת לכם הצעת מחיר וקמצועית ללא התחייבות מצידכם ייעוץ ראשוני אמין ומקצועי.
אם אינכם בטוחים כיצד להתקין מנעול חדש על דלת אלומיניום, אתם לא לבד. אם אתה בעל עסק או לקוח שאפתן, ייתכן שאינך מכיר את הכלים והחומרה הזמינים עבור סוג זה של התקנה. אבל אל חשש, ישנם מוצרים רבים זמינים שהופכים את התהליך להרבה יותר קל. בין המוצרים הללו ניתן למנות ערכות תבנית התקנה, צילינדרים למנעולי חור, מוצרי בקרת גישה צרה, ומנעולי דלת משולבים.

מחיר החלפת מנעול לדלת אלומיניום

עלות החלפת מנעול לדלת זכוכית החל 150 ש"ח לעבודה עלות המוצר תלוי בסוג הדלת ועוד גורמים של מרחק שעת עבודה זמינות עבודה.
אתה יכול לרכוש ערכת תבנית התקנה מלאה להחלפת מנעול דלת אלומיניום מ-Major Manufacturing. ערכת התבניות מכילה סט שלם של תבניות להחלפת מנעולי Adams Rite וגם תקלות חשמליות. להתקנה חלקה, תזדקק לנתב עם להב חיתוך בעל קצה קרביד בגודל 5-/16 אינץ' ומנוע 1/2 אינץ', 1-1/2 HP. אם אינך בטוח עם הכלים שלך, קנה ארוך שרוולים לבטיחות.

הכלי עשוי מפלדת M 3 עמידה, וכולל מברשות מתכווננות לעוביים שונים. זה מועיל במיוחד אם אתה עושה את העבודה בעצמך. כלי זה נוח במיוחד עבור חובבים. זה מגיע גם עם מסור חורים עם שיני פלדה M 3, שהוא קשה יותר ופחות סביר להישחק לאורך זמן. אם אתה חדש בסוג זה של התקנה, ערכת תבניות זו עשויה לעזור לך להשיג תוצאה חלקה.

שירותי החלפת מנעול לדלת אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת מנעולי דלתות, ערכת כלים נוחה ויעילה מאוד.
הוא כולל את כל מה שאתה צריך להתקנה מדויקת, מהכלים הדרושים לחומרה ומדריך ההתקנה. ערכות אלו מגיעות גם עם מדריך התקנה שלב אחר שלב ומדריך קל לקריאה. הרבגוניות שלו הופכת אותו למתנה מושלמת עבור חבר או בן משפחה. זה קל להתקנה ודורש מעט ניסיון.

בכל הנוגע לבחירת ערכת תבנית, חשוב לזכור שלסוגים שונים של כלים יש שימושים שונים. לפני רכישת ערכת התקנת מנעול דלת, עליך לקבוע איזה סוג של מנעול דלת אתה מחליף. רכישת מנעול דלת באיכות טובה לא תספיק; ערכת תבנית התקנה טובה תבטיח שאתה מתקין את המנעול הנכון. שקול את הגורמים הללו ורכוש ערכת תבנית התקנת מנעול דלת שתגרום לעבודה שלך להתנהל בצורה חלקה.

ערכה טובה להתקנת מנעול דלת תגיע עם כל הכלים הדרושים לביצוע העבודה בצורה נכונה. ודא שאתה בוחר ערכה עם עצירות עומק. אלו יהפכו את תהליך הקידוח לקל יותר וללא מתחים. ערכת תבנית התקנת מנעול דלת איכותית תגיע גם עם מדריך הוראות, שיהפוך את תהליך ההתקנה לחלק יותר. זה גם יחסוך לך הרבה מאוד זמן! אז, אל תחכו יותר – התחילו להתחיל עם המנעול החדש שלכם עוד היום!

צילינדרים של מנעול שקעים

צילינדרים של מנעול יחיד של Schlage מתוכננים להתאים לדלתות כניסה לחלון ראווה של פלדה או אלומיניום. דגם זה זמין עם גוף 1 אינץ' ומפתח Schlage. הצילינדר עשוי מזמק יצוק בלחץ וכולל ברגי הרכבה, ברגי סט צילינדרים ודיפון. הצילינדר מתוכנן להתאים לסט אחורי ספציפי ולזרוק. ניתן לסובב את הצילינדר כדי לנעול ולפתוח את הדלת.

המאפיין הגדול ביותר של מנעול שקע הוא הגוף שלו. הוא מעוצב כמו סרט VHS ומתאים לחריץ בצד הדלת. צילינדר של מנעול שקע ידוע גם בתור בריח בריח או בריח. סוג זה של מנעול קשה יותר להתקנה מאשר מקבילו הגלילי. יש לנקוט זהירות במהלך תהליך ההתקנה. אחרת, זה עלול לגרום לנזק למנעול.

גלילי חישוק דומים לגילינדרים, אך יש להם חלקים זנבים שונים.
צילינדר חישוק מגיע עם ברגים או גבעול שבולט החוצה מבחוץ של הדלת. זיהוי סוג המנעול שאתה הולך להתקין חשוב, הן במהלך ההתקנה והן במהלך השירות. הכרת ההבדל תעזור לך לקבוע כמה הגנה אתה מקבל מהמנעול שלך ולהתאים אותו במידת הצורך.

הבדל עיקרי נוסף בין מנעולים גליליים למנעולים הוא האופן שבו התפס מחובר למנעול. מנעול גלילי מאפשר להתאים אישית את הבריח של הדלת לפי מספר האנשים שישתמשו בו. לדוגמה, אם אתה משתמש במנעול כדי לנעול ולפתוח דלת, אתה יכול לבחור בדרגה נמוכה יותר כדי להגן על הדלת שלך מאדם בודד. הדרגה הגבוהה יותר תהיה שימושית עבור דלתות בשימוש תכוף יותר. כתוצאה מכך, מנעולים גליליים הם בדרך כלל עמידים יותר ודורשים טיפול פחות תכוף.
שירותים נוספים של אביתר מנעולן מומחה תיקוני דלתות:

שירותי נוספים באתר של אביתר פורץ מנעוליםמנעולן חירום

מוצרי בקרת גישה בסגנון צר

דלתות אלומיניום צרות יכולות להיות מאובטחות על ידי מגוון מוצרי בקרת כניסה שונים. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור מתוך מגוון התקני יציאה מכניים וחשמליים. רוב המערכות הללו אינן משתמשות בחוטים או בחשמל לתפעול, דורשות לתכנת קוד בודד והן קלות לתחזוקה. לדוגמה, מנעול מכני מסדרת Codelocks CL460 הוא בחירה מצוינת עבור משרדי רופא, עסקים קטנים ובתי מגורים אישיים.

אפשרות מצוינת נוספת היא מנעול כפתור מכני Simplex. דגם זה עובד עם דלתות זכוכית אלומיניום ומתאים בדיעבד התקני נעילת שקעים קיימים. מנעול הכפתור המכני של Simplex 3000 יכול לאחסן עד 30,000 מסלולי ביקורת ו-3,000 קודי PIN ייחודיים. באמצעות לוח מקשים או מערכת תוכנה, ניתן להתאים אישית את קוד הגישה לכל דלת בצורה פשוטה.
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מנעול דלת משולב

מנעול דלת קומבינציה הוא מנעול עם צילינדר המסודר בצורה מסוימת כדי לאפשר גישה לדלת. למנעולי דלת משולבים יש כוסות המתיישרות עם המספרים הנכונים כאשר המנעול נפתח. הם גם נוטים פחות להיפגע משיבוש מאשר מנעולים עם בריח. ישנם שילובים רבים ושונים של מנעולים אלו, ואתה יכול לבחור אחד שמתאים לצרכים הספציפיים שלך.

מנעול הדלת של Schlage מציע 3 אפשרויות כניסה. באמצעות הטלפון הנייד שלך או קוד PIN, בני נוער יכולים להזין קוד גישה משלהם כדי לפתוח את הדלת. בנוסף, בעלי בית יכולים להעניק גישה לשוכרים או למארחי AirBnB. תכנות המנעול עשוי לדרוש ידע טכני, כך שזה לא מיועד לחסרי ניסיון. המנעול עשוי מסגסוגת אבץ בגימור סאטן, והוא דורש רכזת WiFi.

דלתות חלון ראווה צר מאלומיניום נשלחות בדרך כלל עם בריח מבית Adams Rite, עם צילינדר ידית סיבוב בפנים וצילינדר מפתח רגיל בחלק החיצוני. אתה יכול גם לבחור מנעול שמיועד לעבוד עם מערכת בקרת כניסה אלקטרונית, ותרצה לבדוק את התאימות שלו לחומרה הספציפית שלך. מנעול ה-Codelocks יכול לשמש עם מגוון סוגים שונים של חומרי שקע ודלתות חלון ראווה.

יצרני מנעול משולבים לדלתות אלומיניום כוללים את Adams Rite, Alarm Lock, Codelocks, Kaba Access & Data Systems Americas ו- LockeyUSA. את המנעול ניתן לרכוש כלחצן אלקטרומכני או מכני. רוב היצרנים מציעים גם אפשרות ביטול נעילה עבור דלתות זכוכית צרות. המנעול יעבוד עם רוב דלתות האלומיניום. הם זמינים בגדלים שונים, מ-8-1/2"H ועד 15-1/2"H.

תקציר