החלפת מנעול מגנטי

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ומקצועי תוכלו להזמין את אביתר מומחה החלפת מנעול מגנטי לכל סוגי הדלתות החל מ מחיר 150 ש"ח .
מנעולים מגנטיים משמשים לעתים קרובות בדלתות של חנויות קמעונאיות, בתי ספר ובנייני משרדים.
הם בחירה פופולרית מכיוון שהם קלים להתקנה, ניתנים לפתיחה באמצעות מגנט מבחוץ, ואין צורך לקדוח אותם בדלת.

הבעיה במנעולים מגנטיים היא שהם יכולים להיפתח בקלות על ידי כל אדם עם מגנט חזק. מסיבה זו, חברות רבות החלו להתקין קוראי כרטיסים במקום מנעולים מגנטיים על דלתותיהם.

מנעולים מגנטיים הם אחד מסוגי המנעולים הנפוצים ביותר בשימוש בבתים. הם לא רק קלים לשימוש אלא גם זולים יותר מסוגי מנעולים אחרים. מאמר זה יבדוק את היתרונות והחסרונות של מנעולים מגנטיים והחלופות שלהם.

היתרון העיקרי הוא שהם קלים יותר להתקנה, כך שלא צריך איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם. החיסרון הוא שניתן לפתוח אותם עם מגנט מבחוץ, כלומר אם למישהו יש מגנט מספיק חזק עליו אז הוא יכול לפתוח את הדלת שלך וזה אפילו לא ייראה כאילו הוא פרץ פנימה.

פריצת החלפת מנעול מגנטי על ידי מנעולן

המנעולן הוא האדם שיכול לפרוץ מנעול. הם אנשי מקצוע שיש להם את הידע והכישורים לפתוח כל מנעול. לרוב הם מתמחים בסוג אחד של מנעולים, כמו מנעולים לרכב או לדלתות.

למנעולן יש בדרך כלל סט כלים שיאפשר להם לפרוץ מנעול בדרכים רבות ושונות. הם יכולים להשתמש בכלים שלהם כדי לבחור את המנעול, לקדוח אותו, או להשתמש בחום או בחומרי נפץ כדי לעבור אותו.

ישנן דרכים רבות ושונות לפרוץ מנעול מגנטי. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא שימוש בחותך ברגים. מנעולן יכול להשתמש גם בפטיש ובאזמל או במטחנת זווית.

השלב הראשון בפריצת מנעול מגנטי הוא לחתוך את הבריח המחבר את משקוף הדלת עם הדלת. זה יאפשר לך להוריד את הדלת מבלי לפגוע בה. השלב הבא הוא לחתוך את לוחית המתכת שמחזיקה את המנעול במקום ולאחר מכן להסיר אותו ממקומו על משקוף הדלת באמצעות פלייר או מברגים. אם יש ברגים המחזיקים את הצלחת הזו במקומה, יש להסיר גם אותם כדי שתוכל לגשת אליהם באמצעות פלייר או מברגים. לאחר הסרת כל הברגים הללו, עליך לקדוח דרך כל צד של צלחת זו באמצעות.

אזורי שירות כמנעולן שאביתר מגיע באזור המרכז

סוגי מנעולים החלפת מנעול מגנטי

ישנם סוגים רבים של מנעולים מגנטיים המשמשים במגוון מצבים.
הסוג הנפוץ ביותר הוא המנעול האלקטרומגנטי, שהוא סוג המנעול הנפוץ ביותר בשימוש כיום.
ניתן למצוא מנעולים מגנטיים על דלתות, שערים ומכולות. הם משמשים לאבטחת דלת או מכולה עד שאדם מורשה מזין קוד ופותח אותו.

ישנם שלושה סוגים של מנעולים מגנטיים:

מנעול מגנטי עם מפתח – סוג זה של מנעול הוא הפופולרי ביותר. זהו סוג מסורתי של מנעול מגנטי.

החלפת מנעול מגנטי ללא מפתח – מנעולים אלו אינם קלים לפתיחה. הדרך היחידה לפתוח אותם היא באמצעות מגנט. הם משמשים לעתים קרובות באזורים בעלי אבטחה גבוהה.

מערכת נעילה מגנטית – סוג זה של מנעול מגנטי ניתן לפתיחה באמצעות כרטיס או כל חפץ אחר שעליו מגנט.

פריצת נעול מגנטי היא תופעה שכיחה

מנעולים מגנטיים משמשים כמנגנון נעילת דלתות בבניינים, מוסכים ומתקנים אחרים.
מנעולים מגנטיים נפוצים למדי וניתן למצוא אותם במקומות רבים בכל רחבי העולם. פריצת מנעול מגנטי אינה משימה קשה לביצוע.

מנעול מגנטי מסתמך על עקרון האלקטרומגנטיות כדי לשמור אותו סגור.
המשמעות היא שכאשר זרם חשמלי עובר דרך הסליל, הוא יוצר סביבו שדה מגנטי. המגנטיות חזקה מספיק כדי לשמור על הדלת סגורה עד שמישהו ישבור את המעגל על ידי ניתוק או פתיחת הדלת מהצירים שלה.

משמשים במקומות רבים והם תופעה שכיחה.
הם משמשים לאבטחת דלתות, שערים ופריטים אחרים. פריצת מנעול מגנטי אינה קשה כמו שזה נשמע.

הצעד הראשון לפריצת מנעול מגנטי הוא למצוא את מקור הכוח של המנעול. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בגלאי שדה אלקטרומגנטי או פשוט על ידי שימוש בראייתך כדי למצוא את כבל החשמל המחבר את המנעול למקור החשמל שלו. לאחר שמצאתם את מקור החשמל, תצטרכו לנתק אותו או לנטרל אותו בצורה כלשהי שתשבור את המעגל בינו לבין המגנט.

מתי יש צורך להזמין מנעולן

אם ננעלתם מחוץ לבית, למשרד או לרכב, יש צורך להזמין מנעולן. הסיבה הנפוצה ביותר לכך היא שאיבדתם את המפתחות. מנעולנים יכולים לייצר עבורכם מפתחות חדשים ולהחליף מנעולים במידת הצורך. אם המנעול נשבר או שהמפתח תקוע במנעול, הם יכולים לפתוח אותו ולהוציא את המפתח.

מנעולנים נקראים גם לתקן מנעולים שבורים בדלתות וחלונות או להתקין מנעולים חדשים בדלתות שהיו פתוחות בעבר. הם יכולים גם לעזור בהתקנת מערכות אבטחה בבית או במשרד. אם חלון נפתח בכוח, הם יחליפו כל זכוכית שניפצה על ידי גנבים.

במקרה שאיבדתם את המפתחות ואתם צריכים לחזור לביתכם, תצטרכו להזמין מנעולן. אתה לא צריך לנסות לפרוץ לבית שלך כי זה לא חוקי וזה עלול לגרום נזק.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להתקשר למנעולן או לחפש אחד בספר הטלפונים או באינטרנט. אם אין איש פנוי, אז אתה יכול לפרוץ במקרה חירום.

סוגי עבודות

מנעולים מגנטיים הם סוג של מנעול אלקטרומגנטי המשתמש בשדות מגנטיים לאבטחת הדלת. הם משתמשים בחשמל כדי ליצור את השדה המגנטי.

סוגי מנעולים מגנטיים:

1) מנעול אלקטרומגנטי – סוג זה של מנעול משתמש בסולנואיד לשליטה במנגנון הנעילה של הדלת, והוא מופעל באמצעות זרם חשמלי.

2) מנעול אלקטרומגנטי – סוג זה של מנעול משתמש גם בסולנואיד, אך הוא מופעל על ידי זרם חשמלי שנשלט על ידי שלט רחוק או לוח מקשים.

3) מנעולים מגנטיים אוטמים בוואקום – מנעולים אלו משתמשים בשני סטים של מגנטים, סט אחד בתוך וסט אחד מחוץ למשקוף הדלת על מנת ליצור איטום ואקום בעת סגירת הדלת. אלה משמשים בדרך כלל עבור דלתות עם swing-in או

מנעולים מגנטיים הם אחד מסוגי המנעולים הנפוצים ביותר בשימוש בבתים ובמשרדים. הם קלים להתקנה ואינם דורשים תחזוקה רבה.

המרכיבים העיקריים של המנעול המגנטי הם הדלת, המסגרת ופלטת מתכת עם מגנט מוטבע. למסגרת יש תוספת מתכת הבולטת מהקצה שלה. זה המקום שבו המגנט ממוקם על לוח המתכת. כאשר אתה סוגר ונועל את הדלת שלך, עליך לוודא שתוספת המתכת הזו מיושרת עם המגנט המתאים על לוחית המתכת שלך לפני שתוכל לפתוח אותה שוב.

תקציר