החלפת מנעול לדלת כניסה

אביתר מתמחה שירותי תיקון החלפת מנעול לדלת כניסה על ידי הציוד המתקדם ניסיון רב בתחום מאוד הממליצים החל 150 ש"ח.
מנעול הדלת הוא מתקן מכני המונע פתיחת דלת למעט באמצעות מפתח, כרטיס או שילוב. בדרך כלל הוא מחובר לחלק הפנימי של הדלת ולעיתים קרובות למשקוף.

מנעול יכול להיות ידני או אוטומטי. המרכיבים העיקריים הם:

1) בריח נייד שניתן לנעול או לבטל את הנעילה.

2) סט של כוסות מסתובבות הפועלות כסדרה של מנופים המחוברים לבורג.

3) סט קפיצים ופינים (או ברגים) אשר מחזיקים יחד את הכוסות והבורג כך שהם יכולים להסתובב בחופשיות אך רק בכיוון אחד.

4) מפתח שמתאים לחריץ בקצה אחד של הכוסות ומניע אותם קדימה ואחורה כך שהם יתיישרו עם

המנעול המסורתי מוחלף במנעול דיגיטלי. הסיבה לכך היא שהוא קל יותר לשימוש ומספק יותר אבטחה.

גם מנעולים דיגיטליים מתקדמים יותר מהמנעולים המסורתיים. ניתן לתכנת אותם להיפתח אוטומטית ברגע שהם מזהים שמישהו עם האישורים הנכונים מתקרב לדלת, מה שמקל על התושבים להיכנס ולצאת מבתיהם בלי צורך להוציא את המפתחות או הטלפון שלהם.

מנעולים דיגיטליים מספקים גם נוחות לאורחים על ידי פתיחה אוטומטית של הדלת כשהם מגיעים לביתכם, כך שהם לא יצטרכו לצלצל בפעמון או לדפוק בדלת שלכם.
אביתר מתמחה גם כמנעולן באזור המרכז:

תיקון פריצה החלפת מנעול לדלת כניסה

חשוב להחליף את המנעול לדלת הכניסה שלך בהקדם האפשרי לאחר פריצה. ככל שתחכו יותר, כך גדל הסיכוי שהגנב יחזור וישתמש במפתח החדש שלכם.

אם פרצו לכם, כדאי להחליף את המנעולים מיד. אם גנב לקח את המפתחות שלך או העתיק אותם, הוא עלול לחזור לגנוב ממך שוב.

מאמר זה יראה לכם כיצד להחליף מנעול לדלת כניסה.

החלף את המנעול:

  • הסר את המנעול הישן ונקה את האזור שבו הוא הותקן.
  • התקן לוחית מכה חדשה במידת הצורך.
  • התקן תפס חדש ולוחית מכה.
  • יש למרוח שפכטל אינסטלטור סביב קצה משקוף הדלת ועל גבי מכלול הבריח החדש כדי לספק אטימה מפני חדירת מים.
  • סגור את הדלת וסובב את המפתח במנעול כדי לוודא שהיא פועלת כהלכה לפני שתמשיך עם צבע או גימור אחר.

פריצת החלפת מנעול לדלת כניסה על ידי מנעולן

מנעולן הוא מי שמתמחה בתכנון, התקנה ותיקון של מנעולים. במאמר זה נדון כיצד מנעולן יכול לפרוץ מנעול לדלת כניסה באמצעות טכניקות שונות.

לעתים קרובות, אנשים צריכים לפרוץ לביתם או למשרד שלהם במקרה חירום. מנעולן יכול להציע סיוע גם בזה. הם מסוגלים להחזיר אותך לבית או למשרד שלך במהירות וביעילות מבלי לגרום לנזק שעלול להיות בלתי הפיך.

סוגי תיקון דלתות כניסה

ישנם סוגים רבים ושונים של תיקון דלתות כניסה. סוג אחד הוא התקנה והחלפה של דלת חדשה.
סוג נוסף הוא תיקון המסגרת והצירים. הסוג השלישי הוא תיקון או החלפה של מנעולי האבטחה עליו.

השלב הראשון בתיקון דלת כניסה הוא לבדוק אותה לאיתור נזקים שיש לתקן. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש אחר חלקים רופפים או שבורים ובדיקה אם יש סדקים בלוחות העץ או הזכוכית.

לאחר מכן, תצטרך לזהות מה צריך לתקן עליו ולהזמין את כל החלקים הדרושים מספק כמו הום דיפו, לואו'ס או חנות החומרה המקומית שלך.

תיקון דלתות החלפת מנעול לדלת כניסה הוא תעשייה גדולה ונראה שהיא צומחת. ישנם סוגים רבים ושונים של תיקוני דלתות שניתן לבצע.

סוג התיקון הנפוץ ביותר הוא התאמת הדלת. זה כאשר הדלת מפסיקה להיסגר, או שהיא לא נסגרת כמו שצריך, או שהיא נפתחת מעצמה. המכוון יהדק את הצירים ולאחר מכן ישמן אותם כך שינוע בצורה חלקה שוב.

סוג נוסף של תיקון הוא החלפת ידית דלת. זה קורה כאשר ידית הדלת נפלה או התרופפה ואז צריך להדק אותה שוב עם ידית חדשה לשים עליה.

הסוג השלישי של תיקון נקרא שירות התקנת מנעולים. זה יקרה כאשר המנעולים בדלת שלך נפגעו וצריך להחליף אותם

סוגי עבודות פריצת מנעול לדלת כניסה

דלת היא אחד החלקים החשובים ביותר בבית. הוא מספק ביטחון ופרטיות למשפחה המתגוררת בבית. המנעול בדלת הוא מה שמגן על הבית הזה מפני פורצים.

ישנם סוגים רבים של מנעולים המשמשים להגנה על דלתות כניסה בבתים. כמה מנעולים עובדים עם מפתחות, בעוד שחלק עובדים עם כרטיסים או קודים. ישנם גם מנעולי בריח הניתנים לפתיחה באמצעות מפתח משני הצדדים, כאשר ישנם גם מנעולי ידית שניתן לפתוח רק על ידי סיבוב ידית בצד הפנימי של הדלת.

סוגים שונים של מנעול פריצה עובדים עבור צרכים ומצבים שונים, לכן עדיף לחקור איזה סוג אתה רוצה לפני שקונים אחד לדלת הכניסה שלך.

הסוג הנפוץ ביותר של מנעול פריצה לדלתות כניסה הוא בריח. סוג זה של מנעול מותקן בחלק הפנימי והחיצוני של הדלת ויש לו בריח המחליק לתוך לוחית מתכת בצד השני.

מנעול ידית ידית הוא בחירה פופולרית נוספת עבור דלתות כניסה. סוג זה של מנעול בעל ידית ארוכה ודקה שניתן לסובב לכל צד כדי לפתוח אותו. ידיות ידיות מותקנות בדרך כלל משני צידי הדלת והן קלות לשימוש ביד אחת.

כמה עולה להזמין מנעולן בתחום

המחיר עבור שירותי מנעולן במרכז משתנה בהתאם לרמת השירות הנדרשת. עלות מנעולן תהיה תלויה בסוג המנעול והמפתח, במורכבות ההתקנה ובגורמים נוספים.

מנעולן בדרך כלל גובה תשלום לפי שעה עבור שירותיו. המשמעות היא שהם יחייבו אותך על סמך משך הזמן שלוקח להם להשלים את בקשתך. לדוגמה, אם יש לך החלפת מנעול פשוטה, זה ייקח פחות זמן מהתקנת מערכת אבטחה מורכבת.

התעריף הממוצע לשעה עבור מנעולן הוא 150-300 ש”ח לשעה, אך הם עשויים לגבות יותר אם הם יצטרכו לבצע עבודה מסובכת יותר או אם תזדקק להם במצב חירום.

העלות משתנה בהתאם לסוג המנעולן

שאתם צריכים, המרחק שעליו לעבור והזמן שלוקח להם להגיע.

שירותי המנעולן היקרים ביותר הם בדרך כלל עבור מצבי חירום שבהם אתה צריך מומחה בהקדם האפשרי. לדוגמה, אם המפתחות שלך ננעלים בתוך המכונית או הבית שלך, זה יהיה יקר יותר מביקור רגיל של מנעולן שרק מתקין מפתחות חדשים או מתקן כאלה שבורים.

תקציר