החלפת מנעול לדלת חיצונית

אביתר מומחה החלפת מנעול לדלת חיצונית מכל הסוגים במחירים משתלמים לבית למשרד ולחנויות.
אם ברצונכם להחליף מנעול בדלת חיצונית, קיימות מספר אפשרויות. חלקם כוללים מנעולי מנוף גליליים, Deadbolts, Strike plates ומנעולי Mortise.
הנה כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהמנעול החדש יושב צמוד עם התפס.
מדוד את הדלת לפני החלפתה כדי שהמנעול החדש יתאים כראוי. אם אין לך כישורי שיפוצניק, היצמד לאותו סגנון.

החלפת מנעול לדלת חיצונית על ידי מנעולן

אם תרצו להחליף מנעולים בדלת חיצונית, כדאי להחליף גם את הבריחים. ברוב המקרים, אתה יכול להחליף את הבריחים בעצמך.
תהליך ההחלפה הוא פשוט ופשוט, אבל אם אינך בטוח כיצד להמשיך, הנה כמה עצות מועילות:

כדי להחליף את הבריחים, תחילה עליך להסיר את ערכת הכניסה הקיימת מהדלת. לשם כך, הברג את שני הברגים המחברים את הבורג ללוחית הסט.
לאחר מכן, הברג את הבריח מחיבור הבריח והסר את הבריח. אתה אמור להיות מסוגל להחליף את הבריח ואת צילינדר נעילת הידית על ידי ביצוע אותם שלבים. ודא שיש לך את החומרה המתאימה לעבודה זו.

בעת החלפת הבריח, עליך לחתוך את החורים בדלת שבה מותקן המנעול הנוכחי. במקרים מסוימים, תצטרך להסיר גם את הוורד הדקורטיבי. כדי למנוע הקשה חוזרת על הדלת, ניתן להשתמש ב-WD-40 כדי להפחית את החיכוך במנגנון. ניתן להסיר את מכסי הברגים בקלות באמצעות מברג דק או פלייר נעילה.
לאחר מכן, עליך להחליף את המפתח של הבריח.

בהחלפת מנעול בדלת חיצונית, כדאי לבחור בריח. מנעול מסוג זה ימנע כניסה בלתי מורשית ויפחית את הסיכון לתביעת ביטוח. ברגים זמינים גם עם לוח מקשים או לוח מקשים אלקטרוני. סוג זה של מנעול הוא האפשרות האידיאלית עבור בעלי בתים ושוכרים כאחד. זוהי בחירה מצוינת עבור דלתות עם חלונות זכוכית.

החלפת מנעול לדלת חיצונית מנוף גליליים

אם אתם מחפשים מנעול מצוין לדלת חיצונית, שקול לרכוש מנעול מנוף גלילי. אמנם סוגים אלה של מנעולים עשויים שלא להיות מאובטחים כמו בריחים, אבל הם מספקים את ההגנה המרבית. יתרה מכך, פורץ יכול לתפעל אותם, מה שנותן להם סיכוי טוב יותר לפרוץ לביתכם. מנעול מסוג זה מגיע בגימור סאטן כרום/אלומיניום ומתאים לדלתות ימין.

למרות שהם דומים לבריחים, מנעולי מנוף גליליים יכולים להתאים יותר לדלתות גדולות יותר. הם משמשים בדרך כלל עבור דלתות חוץ, כולל עסקים, מפעלים ומבנים גדולים. בגלל הגודל והפעולה החלקה שלהם, הם לרוב קלים יותר לתפעול מאשר בריח. יש להם גם גמישות רבה יותר כשהם מותקנים בכניסה לדלת. מסיבה זו, הם לרוב בטוחים יותר מבריחים.

כמו בכל מנעול אחר, האיכות חשובה בבחירת מנגנון אבטחה לדלת חיצונית. מנעולי מנוף גליליים חייבים לעמוד בתקנים מסוימים כדי להיות מדורגים כדרגה 1 או דרגה 2. מכון התקנים הלאומי האמריקאי ואיגוד יצרני החומרה של Builders (BHMA) מפתחים תקני אבטחה וביצועים עבור מגוון מוצרים. מוצרים מוסמכים דרגה 1 עברו מבחנים קפדניים, ומנעולי דרגה 2 ו-3 חייבים לעבור בדיקות ספציפיות כדי לקבל אישור לדלתות חוץ.

מנעולי שקע הם סוג פופולרי נוסף של מנעול דלת חיצונית. הם קלים יותר להתקנה ועשויים לדרוש שלבים נוספים בעת הגדרת פונקציות הנעילה שלהם או שינוי העברתם. מנעולי שקע הם בדרך כלל יקרים יותר ממנעולי מנוף גליליים, אך הם מציעים אבטחה גבוהה יותר ממנעולי מנוף גלילי. רוב מנעולי השקע הם דרגה 1 ומתאימים לרוב סוגי הבנייה. יש להם גם בריחים משולבים והם תואמים לקוד.

צלחות מכה

לוחות שביתה חיוניים לנעילת דלתות עם מנעולי בריח. חלקים אלה מגנים על משקוף הדלת והתפס מפני נזק במהלך כניסה מאולצת או מניפולציה במשקוף. לוחית המכסה מכסה את הבריח והלשון, ומבטיחה שהמנעול ננעל במקומו. לוחות שביתה נדרשים עבור פרטיות או דלתות מעבר. מנעולים בריח, לעומת זאת, תמיד נדרשים בדלתות חיצוניות. לוחית השביתה מגינה על המשקוף ומוסיפה אבטחה נוספת לפתח.

ישנן שלוש פונקציות עיקריות של לוחית השביתה על מנעול לדלת חיצונית. כאשר הדלת סגורה, התפס, הבריח או מנעול הבריח אמורים להימשך לתוך חור לוחית הפתיחה. מנעול הבריח מחוזק כאשר הוא מונח בתוך החור, ומספק אבטחה נוספת. לוחית השביתה שקועה בדרך כלל בעומק של 1 אינץ' לתוך משקוף הדלת. לוחיות שביתה מחוברות בדרך כלל למנעול על ידי שני ברגים המחברים את לוחית השביתה למשקוף.

להחלפת לוחית שביתה בדלת חיצונית, יש להבריג את לוחית השביתה הקיימת מהדלת. לאחר מכן, מקם אותו מחדש קרוב יותר למשקוף הדלת. אם לוחית השביתה הקיימת צרה מדי, ייתכן שיהיה עליך להסיר חלק מהמשקוף של הדלת כדי להכיל את לוחית הפתיחה החדשה. אם אתה מחליף את לוחית הפגיעה במנעול בריח, ודא שהלוח החדש מתאים כהלכה.

בעת רכישת צלחות שביתה, הקפידו לבחור כאלו העשויות מפלסטיק איכותי. צלחות שביתה דקות לא יהיו יעילות כמו צלחות שביתה העשויות מפלסטיק מחוזק ודורשות ברגים בגודל שלושה אינץ'. לוחות שביתה צריכות להיות השקעה קטנה, אך הן יכולות לשפר משמעותית את האבטחה של דלת כניסה. לוחית שביתה יכולה למנוע מפורץ פשוט לבעוט את הדלת פנימה. כמו כן, לוחיות שביתה יכולות להוות תוספת חשובה למנעול שכבר מותקן.
צריכים להזמין מנעולן שיודע גם לבצע תיקון דלתות מכל הסוגים תוכלו להזמין את אביתר בעל מקצוע אמין ומקצועי בתחום.

מנעולי שקע לדלת חיצונית

אם אתה גר באזור שבו הפשיעה גבוהה, אתה צריך לוודא שהבית שלך מאובטח. במיוחד אם אתה גר בבניין דירות, אתה לא יכול להניח שהדלתות שלך בטוחות ב-100 אחוז. לעתים קרובות, פורצים יכולים להיכנס פנימה על ידי החלשת הדלת. מנעולי שקע יכולים להגן על הבית שלך מפני התקפות כאלה. גם סוג זה של מנעול דלת דורש תחזוקה מינימלית. אתה יכול למצוא סוגים רבים של מנעולי שקע, כולל בריחים סטנדרטיים, סגנונות מנוף, עיצובי עיטור ועוד.

מנעולי שקע דומים למנעולי מנוף גליליים, אלא שיש להם מערכת פנימית הדורשת יותר מקום לפעול. עם זאת, זה לא אומר שמנעולי שקע אינם פופולריים בקרב בעלי בתים. למעשה, בבתים ישנים רבים כבר יש מנעולי שקע ועוצבו איתם. הם דרך מצוינת לאבטח את הבית שלך ולשמור עליו. ואם יש לכם בית יפה, תוכלו להפוך את הבניין כולו ליותר אסתטי על ידי התקנת מנעולי שקע לדלתות חוץ.

מנעולי שקע לדלתות חוץ נפוץ גם בעסקים. מבנים מסחריים דורשים בדרך כלל רמת אבטחה גבוהה יותר מאשר בתי מגורים. הם גם קשים יותר להתקנה. עם זאת, אם אתה שיפוצניק או שיש לך שיפוצניק בהישג יד, אתה יכול להתקין מנעול שקע בעצמך. עם זאת, אם אין לכם את ההכשרה או הניסיון המתאימים, עדיף להזמין איש מקצוע שיתקינו אותו.

אם אינך רוצה להתקין חומרה חדשה, אתה תמיד יכול להחליף את מנעול השקע עם אפשרות אלחוטית. Schlage מציע אפשרות אלחוטית שאין לה WiFi, והאפליקציה שלה מתחברת לנקודת גישה אלחוטית. זה זמין גם בגרסת סוללה לנוחות. מנעול זה תואם גם לאקסה. יכולות ה-Wi-Fi וחיבורי ה-Bluetooth הופכים אותו לאופציה מצוינת עבור התקנות מגורים.
החלפת מנעול לדלת חיצונית

מנעולי דלת מרפסת חיצונית

מנעול דלת מרפסת הוא תכונה חשובה של הדלת שלך. זה מרחיק פולשים. עם זאת, זה יכול להינזק.
במקרה זה, יש צורך בהחלפה. אתה יכול להחליף אותו על ידי הסרת גוף המנעול והחלפת התפס. לצורך כך, תוכלו לבקר בחנות לחומרי בניין ולרכוש מנעול חלופי לדלת המרפסת. אחרת, אתה יכול לנסות להחליף אותו בעצמך. אם התהליך הזה קשה לכם, תוכלו להתייעץ עם מנעולן מקצועי.
אביתר מתמחה חוץ החלפת מנעול לדלת חיצונית:
פורץ דלתות יצאת צדיקפורץ מנעולים מהיר ומקצועי

לפני החלפת המנעול, חשוב לדעת באיזה סוג מנעול הדלת שלכם משתמשת. אתה יכול לדעת בקלות באיזה סוג מנעול הדלת שלך משתמשת אם אתה יכול לראות את מפתח המנעול. אתה יכול גם לזהות את גודל וסוג המנעול על ידי ביצוע מדידה. המידות חייבות להיות מדויקות אחרת אתה עלול בסופו של דבר להחליף את הדלת והמנעול. חוץ מזה, מפתח המנעול חייב להתאים למידות לוח הדלת.

מנעול דלת מרפסת הוא פחות מורכב מהחלפת ידית דלת. אם המנעול פגום, אתה יכול לנסות להחליף אותו בעצמך אבל זה לא מומלץ כי זה מצריך התאמת סובלנות. ייתכן שיהיה עליך לקצר את החלק האחורי או להוסיף מרווח כדי לגרום למנעול לעבוד כהלכה. לשירות זה מומלץ להזמין מנעולן מקצועי. עליך לוודא שדלת המרפסת מאובטחת לפני החלפת המנעול.

לאחר החלפת מנעול דלת המרפסת, כדאי לבדוק את התאמה נכונה ומנגנוני עבודה. ודא שהמנוף, המפתח והתפס פועלים כולם. כמו כן, ודא כי המנעול החדש מחובר היטב למשקוף הדלת. מנעול המותאם כהלכה צריך להיות בטוח ומאובטח. מנעול דלת המרפסת החלופי שווה את המאמץ. הקפד לבצע את ההוראות שסופקו על ידי היצרן. עליך גם לעקוב אחר ההוראות שסופק על ידי היצרן בעת ​​התקנת המנעול.

תקציר