החלפת מנעול לדלת זכוכית

אם אתם מחפשים טיפים כיצד להחליף מנעול בדלת זכוכית, הגעתם למקום הנכון.אביתר מומחה החלפת מנעול לדלת זכוכית ללא נזק במחיר משתלמים הגעה מהירה יחס אישי לכל לקוח מאות לקוחות מרוצים.
נסתכל על מנעולי שקע להתקנה על פני השטח, סרטי חלונות נוספים ומנעולי ברזל יצוק. אני מקווה שהטיפים יעזרו לך. אתה יכול גם ללמוד עוד על מנעולים חכמים וסרט חלון נוסף.

שירותי החלפת מנעול לדלת זכוכית

ידיות למשטח ומנעולים לדלתות זכוכית מותקנים על מסגרת הדלת. מכיוון שהם בעלי גודל וצורה זהים למסגרת הדלת הקיימת, לא תצטרכו לחתוך חורים חדשים במסגרת כדי להתקין את המנעולים הללו. הם פשוט מחליפים את המנעול הישן, כך שתוכל לשמור על ידית הדלת והמנעול הקיימים. להלן כמה מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מנעול חלופי לדלת הזכוכית שלך.

מנעולי שקע המורכבים על לוחית זכוכית לדלתות זכוכית הם דרך נוחה לאבטחת דלתות הזזה ודלתות צרפתיות. הם קלים להתקנה ומגיעים עם ברגים להרכבה. הם גם תואמים לסט ידיות של דלת פטיו צמודות משטח. ומכיוון שהם כל כך מגוונים, הם מושלמים עבור דלתות מרפסת. כמה מנעולי שקע על פני השטח אפילו עובדים עם דלתות פטיו הזזה. מנגנוני נעילה אלו כוללים מפתחות בזווית של 45 מעלות והקרנת תפס מתכווננת של וו. חור ההרכבה מתרכז במנעול זה בגודל 3-11/16 אינץ' ממרכז למרכז. פינות הבית האחורי מרובעות.

בבואכם לבחור מנעול שקע עילי לדלתות זכוכית, יש לזכור מספר דברים חשובים. אם איבדת את המנעול הישן שלך, תוכל לנסות למצוא תחליף בחנות לחומרי בניין. תגלה שתחליפים למנעול הישן שלך זמינים ברוב חנויות לחומרי בניין. הקפידו להוריד את התיאור והמידות של מערכת המנעולים הישנה על מנת שתוכלו לזהות את המנעול הנכון.

סרט חלון נוסף

אחת הדרכים להגן על עצמך מפני פולשים היא על ידי הוספת סרט מגן לחלון. אמצעי אבטחה זה אינו מונע שבירה; זה רק מחזיק את הזכוכית השבורה במקומה לאחר הפגיעה. כשזה מגיע לבטיחות, הסרט הזה הוא אופציה מצוינת מכיוון שהוא עוזר להגן על אנשים בקרבת מקום מפני רסיסים מעופפים. זה גם יוצר מחסום חזק בתוך מסגרת החלון, מה שמקשה על הפולשים לחדור.

סרט אבטחה טוב לדלת הזכוכית שלך זמין בשלושה סוגים. סרטי סדרת בטיחות דקים יותר מסדרת האולטרה אך מספקים כיסוי טוב. הם עמידים ועמידים בפני קרעים, מה ששומר על שברי זכוכית במקומם. סרטי סדרת בטיחות משויכים גם לסרט בקרת שמש כדי להפחית את חשבון HVAC שלך. בניגוד לסרטים אחרים, סרטים אלו זמינים עם אחריות לכל החיים ואחריות של עשר שנים למבנים מסחריים.

סרט אבטחה לחלון הוא בחירה מצוינת אם אתה מחליף מנעול לדלת זכוכית. הסרט עשוי מציפוי מיילר גמיש המחזיק זכוכית שבורה יחד, תוך שמירה על הדלת מאובטחת. הסרט הוא גם בחירה טובה לדלתות עם זכוכית שבורה. כל עוד המסגרת חזקה מספיק, סרט אבטחה זה אמור להספיק לצרכים שלך.

אפשרות נוספת היא להוסיף מסך אבטחה בדלת הכניסה. מסך אבטחה הוא כמו דלת שנייה. מכיוון שהוא נפתח החוצה, ייתכן שפושעים לא יצליחו לשבור אותו, אז הם עלולים לוותר על הניסיון. בנוסף, מסך אבטחה מקשה על הפולשים לצפות פנימה. אמצעי אבטחה זה יעזור להגן על הבית שלך וייתן לך זמן להגיב.
אביתר מתמחה החלפת מנעול לדלת זכוכית לכל סוגי הדלתות הזכוכית בבתים משרדים חנות אזורי תעשייה.
צריכים להזמין מנעולן בעיר חולון והסביבה תוכלו לבקר בדף מנעולן בחולון יצאת צדיק לקבל את השירות הטוב ביותר יחס אישי לכל לקוח תשלחו תמונה או סרטון קבלו הצעת מחיר מהירה ללא הפתעות.

מנעולים חכמים

מנעולים חכמים לדלתות זכוכית הופכים פופולריים יותר ככל שהטכנולוגיה מתקדמת. ניתן לשלוט בסוג זה של מנעול באמצעות קול, בעזרת עוזרות קוליות כמו Amazon Alexa או Google Home. ניתן לשלוט במנעולים חכמים רבים גם באמצעות יישומים ניידים. מנעולים התומכים ב-Bluetooth יכולים גם להתחבר לסמארטפון שלך באמצעות Bluetooth, אך הטווח מוגבל ותזדקק למתאם כדי להתחבר לרשת ה-Wi-Fi שלך. אפשרויות נוספות כוללות מנעול חכם המזהה טביעות אצבע, אותו ניתן להתקין ביישומי דלת כפולה.

ניתן להתקין מנעולים חכמים לדלתות זכוכית גם בדלתות זכוכית וגם בדלתות זכוכית מחוסמת. אם לדלת הזכוכית אין משקוף, תהליך ההתקנה פשוט ומהיר. עם זאת, אם יש לך משקוף לדלת, תצטרך קודם כל לקדוח את דלת הזכוכית ולאחר מכן להתקין את המנעול החכם. בשני המקרים, יהיה עליך למדוד את הפער להתקנת המנעול החכם. יצרן דלת הזכוכית יכול לייעץ לכם בכל דרישות עיצוב או קידוח.

אפשרות אחת הזמינה עבור דלתות חכמות היא ה-Gateman G-Swipe. הוא כולל שלוש דרכים לפתוח את הדלת: באמצעות טביעת האצבע שלך, קוד PIN או אפליקציית Yale Link בטלפון הנייד שלך. מנעול זה נועל ופותח את הדלת באופן אוטומטי לאחר סגירתה ומאפשר לך לעקוב אחר מצבה בטלפון. המנעול גם משמיע אזעקה אם ניזוק, ואפילו יש לו מסוף מתח חירום של סוללת 9 וולט במקרה של אובדן חשמל.

בעוד שוק המנעולים החכמים לדלתות זכוכית הוא גדול, קיימת שונות משמעותית בעיצוב דלתות הזזה. מנעולים חכמים לדלת הזזה אינם זמינים עבורם מכיוון שהם דורשים שינויים כבדים בדלת ההזזה. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, ניתן לפתח גם מנעולים חכמים לדלתות הזזה. מנעולים חכמים לדלתות זכוכית יכולים להפוך את הבית שלכם לבטוח ונוח יותר. לכן, אל תתנו לאבטחה לפגוע בסגנון של דלתות הזזה מזכוכית.

מנעולים מברזל יצוק החלפת מנעול לדלת זכוכית

אם סט המנעולים הישן שלכם ראה ימים טובים יותר, הגיע הזמן להשקיע בערכת מנעולים חדשה. בריח הברזל יצוק הוא תחליף אידיאלי למערכות מנעולים שבורים או פגומים. סוג זה של מנעול ניתן להשוואה למנעולים בסגנון שקע או וו. התפס מוחדר לידית הדלת, מה שמקל על הגעה ותפעול. העמידות והמראה האטרקטיבי שלו הופכים אותו לבחירה פופולרית עבור יישומים מסחריים ומגורים.

סוג נוסף של מנעול פופולרי הוא מכשיר נעילת הידית. זה עשוי מברזל יצוק ובעל גימור אפור. התקן זה משמש למניעת גישה בלתי מורשית לידית דלת הזכוכית. מנעולים אלה משמשים לעתים קרובות באתרי עבודה, אתרי פינוי ומכירות בתים. מוצרים אלה עמידים במיוחד ומגיעים בכמה גימורים שונים. כדי למנוע מהם להחליד או להתפרק, הם מצופים בגימור עמיד בפני קורוזיה.
אביתר מומחה גם בתיקון דלת זכוכית ללא נזק החלפת ידיות כיוון הדלת עם ניסיון רב בתחום הדלתות זכוכית.
החלפת מנעול לדלת זכוכית

CR Laurence LK55KA CRL

אם אתה שוקל לרכוש מנעול חדש לדלת הזכוכית שלך, כדאי לשקול את CR Laurence LK55KA CRS. זהו נעילת בוכנת מסלול, וגימור הניקל המוברש שלו הופך אותו לבחירה אטרקטיבית. כדאי לשקול גם את Ultraloq U-Bolt Pro, הכולל שש אפשרויות שונות לכניסה ללא מפתח. האומנות האיכותית והתמחור התחרותי שלו הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור רוב הפרויקטים.

מערכת נעילת פרימיום זו כוללת מנגנון מהשורה הראשונה לאבטחה אמינה. הוא אינו תואם סוגים אחרים של מנעולים, ורק למשתמש יש את המפתח לפתיחתו. מנעול זה מותקן בדרך כלל בפינה התחתונה או העליונה של הדלת, וקל לשימוש. למנעול יש כפתור ללחיצה לנעילה סופית, כך שכאשר הדלת סגורה, היא נשארת כך.

תקציר